måndag 6 augusti 2012

kväll ,prommis tv o slappardax

....efter jobbet for jag hem hoppad upp på cykeln o cykla förbi en kompis fram o tillbaka o sen hem igen.....en varm ,solig o fin kväll.
när jag kom hem käkade jag lite intog ryggläge en stund men sen var jag uppe på benen igen. tog en dusch ,drog på mig ett par shorts ,ett linne o plugga hörlurarna  i öronen startade rix fm på  telefon o knatade i väg en långprommis ,ljuvligt att röra på sig.
kom hem o då var det tv för mig ,tv4 lotta på liseberg ,musikprogram det gillar jag....=).....hujja vad jag blev slö när jag stannade av ,inte bra......känns som att jag har mycket ogjort än innan jag gör kväll......
tråååkigt ,var är kommentarerna ?......gör mig glad o lämna spår efter er  här......=)......dax för att fortsätta se tv....hej hej

Inga kommentarer: