måndag 6 augusti 2012

17 typer av män o 15 typer av kvinnor

....känner mig uttråkad o rastlös ,funderar över allt möjligt.
det har blivit svalare ute tror jag stannar hemma ,det blir nog  ingen mer prommis ikväll.
jag har en ny bok ifrån min bokhög så det kanske är lika bäst att jag bäddar ner mig snart ,SKA BARA dricka lite kaffe.
när jag kryper ner under täcket tar jag med mig boken 17 typer av män o 15 typer av kvinnor.
alla som är intresserad av psykologi får här på ett lättsamt o underhållande sätt lära sig mer om de problem , kriser o insikter som vi alla kan drabbas av i livet. både män o kvinnor kan känna igen sig själv el närstående. skratta o roas och samtidigt få råd o klargörande ord på vägen......
varför beter vi oss som vi gör ? här är en lättläst o klok bok. författare : mattias lundberg o anders wahlberg.
när vi hade klassträff i fredags så delade mattias  ut en bok till varje klasskompis o givetvis ska jag läsa denna ,tror den kan va intressant o kul på samma sätt.....

Lägg till bildtext
nu blir det kaffe o en limpskiva....sov sött

Inga kommentarer: