torsdag 23 augusti 2012

eftermiddag ,jobb o kväll

....lagade mat ,intog ryggläge o vilade en stund innan det var dax att gå i väg på jobbet igen kl 13.30. hade jobbat klart o gick hem igen 15.15. ställde mig vid spisen o kokade potatisen o avslutade med att äta en portion.
sen blev det en efterlängtad dusch. ikväll har det mest blivit att slöa o se tv. grått o tråkigt ute ,men har ändå varit ut en sväng för inomhus kan jag ju inte vara hur länge som helst.
nu åter hemma och så hamnade jag här vid datorn.
idag kom det post ,ett litet paket som innehöll victoria secret body mist ,berry kiss som  doftar vild hallon o pralin. =) ,jag vann den auktionen på tradera i måndags , det kan man kalla snabb leverans men jag var oxå snabb med att betala min vinst. =).....
kan tänka mig att jag fortsätter slöa resten av den här kvällen. i morgon är det fredag =).......hej  så länge
dagens middag

Inga kommentarer: