söndag 5 augusti 2012

inte mycket

...jaha...så har dagen övergått till eftermiddag och jag har mest bara slöat ,inte gjort så många knop denna vilodag. har suttit ute på balkongen mellan varven. har varit ut på affären en sväng mitt på dagen o handlat några saker , tvättat kläder o sånt nödvändigt ,men annars har jag som sagt mest bara slöat. oscar har varit hemma en del under dagen ,roger har varit borta ett par timmar o anton o hanna har varit hem en sväng för att käka lite "frukost" kl 16....hmm...underliga mattider men sover man hela dagen så kan det ju bli så.......
oscar for i väg för ett tag sen med en kompis. roger har kommit hem. jag skickade i väg roger ut för att hämta en pizza,  är pizzasugen och slö  så det blir dagens middag o då kommer givetvis oscar hem för att käka.
det har regnat på eftermiddag och jag som hade tänkt ta en prommis ,jaja....väntar och ser om det slutar regna innan jag hä mig iväg ut.......
vad som händer i kväll har jag ingen aning om. imorgon är det iaf arbetsdag , då får jag åtminstone göra lite nytta.....
hej hej.............

Inga kommentarer: