torsdag 2 juni 2011

onsdagkväll

vilken händelserik dag och det blev ju sommar ute i eftermiddag =). ikväll har vi rantat och jag har hälsat på hos våra grannar på berget medan roger o pojkarna fixade uti antons kärra.
vi for iväg 19 tiden och klev innanför dörren strax före 23.30 . jag har tillbringat mycket av eftermiddag o kvällen utonhus för jag behöver solens energi =) ,jag njuter när solen visar sig.
idag har jag kunnat använda sommarkläder både kjol och caprijeans men dock inte samtidigt =) först nån timme hade jag kjol sen tidigare på kvällen innan vi skulle iväg böt jag om till ett par caprijeans. =),tur var ju det för det blev lite kyligt senare ikväll.





anton o några kompisar drog i väg till boden för en stund sen och då lämnade dem av oscar hemma. (oscar har raggat med storebror o hans kompisar). snart är det dax att läsa min bok en stund innan jag somnar. sov så gott o dröm söta drömmar.

Inga kommentarer: