onsdag 1 juni 2011

onsdag morgon

och här är jag. mulet o småregnar ute idag. jag har haft och har fortfarande mycket värk ,har därför sovit väldigt dåligt i natt ,sämre än vanligt. nåja ingen ide' att klaga.
jag har vaknat x antal ggr då klockan var runt 06.30 klev jag upp.
jag har diskat o plockat o startat tvättmaskinen och väckt pojkarna.
har precis fått i mig en kopp kaffe ,måste under dagen ut på byn för att fylla på kaffe förrådet ,glömde köpa i går när jag var på affärn.
det blir att VILA  ...mer idag,  vad mer jag ska göra vet jag inte förrutom att jag  väntar på en kompis som skulle komma o hälsa på nu på morgon  då hon lämnat två av sina barn på dagis.
idag är en spännande dag och jag hoppas verkligen att anton fixar det han ska göra idag =).....jag håller tummarna.
jag efterlyser kommentarer på mina inlägg vart är dem ? ...ha en bra dag så återkommer jag senare /ting

Inga kommentarer: