måndag 11 juni 2012

vecka 24

det är morgon ,måndag ,mulet o "dassigt" väder. vi har nu kommit fram till vecka nummer 24 snart i mitten av juni månad och än har inte sommaren anlänt hit.=(.....NÄR  ska det bli sommar i den här delen av landet?.
i veckan ska jag försöka hinna o ha ork att försöka putsa mina fönster och nu kan man väl snart plantera blommor ute på balkongen utan att dem ska frysa sönder. järnnätterna som de kallas borde vara över vilken natt som helst.
plnaerna mina för dagen ,jobb mellan 8-12 därefter hem för att vila o koppla av nåt tag sen blir det väl att göra diverse sysslor.
bäddade ner mig strax efter kl 23 i går o somnade ganska fort.mitt alarm startade 06.00 då var det bara att kliva upp. känner mig lite tröttare än vanligt ,det har jag varit de sista veckorna och jag hoppas det ska gå över för jag vill vara lika morgonpigg som jag alltid annars brukar vara.
har druckit mitt morgonkaffe o snart är det dax att väcka en garanterat trött oscar som har sista veckan i skolan att fixa.
nu ska jag koka en till kopp kaffe.....ha en bra dag.....

Inga kommentarer: