måndag 25 juni 2012

eftermiddag ,kväll o bilbingo

eftermiddagen har varit bra. haft egen tid avkopplande o skönt. roger o oscar kom hem vid 15.30 tiden. jag låg o vilade en stund efter att ha gjort diverse sysslor. det blev bestämt att vi skulle dra i väg på bilbingo i antnäs i kväll. vi hämtade upp några kompisar o for i väg. KUL. =).....
två av våra kompisar fick vinna några hundra kronor  ,KUL =)...grattis till vinsten. en trevlig kväll.
kom hem runt 22.30 har käkat två rostade mackor o har kokat en kopp kaffe.
 nu blir det att slappa framför datorn o tvn en stund innan det är läggdax för min del. känner mig faktiskt ganska trött ,behöver sova. i morgon är det jobb o jag har tänkt springa på jobbet strax före sjuslaget ,har en del jobb framför datorn.
hmm... jag har spelat keno o har inte sett resultatet tänk om jag vunnit =).........
dax att säga sov så gott o som jag brukar säga dröm sött.....kramelikram

Inga kommentarer: