måndag 11 juni 2012

tänkte....

....bara skriva några rader. har kommit hem från jobbet strax före 12 ,har haft en stunds avkoppling lugnt o skönt ,men nu är det lite att fixa. diverse sysslor ,kanske äta nån macka mm....
sen i eftermiddag blir det ut en sväng på byn för att se efter några tygskor till oscar och en sväng in på handplockat blir det oxå (måste kolla in de nya väskor o börsar som kommit idag.)......
idag hade jag fått tillbaka min jobb dator och kunde sitta vid den ,vilken lycka =)....så nu har jag lagt in några halsband från Astrid o Agnes på vår webshop. (www.handplockat.nu) kika gärna in o kolla sååå mycket SNYGGT vi har där =).
tamej sjutton nu tittar ju solen fram och det har inte regnat nåt idag ,mig veterligen vilka framsteg på väderfronten =).....med lite tur kanske vi får en sommar i år. i går beställde jag en så söt klänning som jag vill kunna använda iaf lite i sommar. =)
det var några rader från mig ...hej hej

har beställt en ny sommarklänning  ,snygg rockabilly style =)

Inga kommentarer: