söndag 24 juni 2012

nu ...

tänkte jag avsluta denna kväll med att skriva några rader innan jag bäddar ner mig. jobb i morgon o jag ahr tänkt va tidigt på jobbet runt 07.00 o då får jag ju gå vid 11.00.....då är det mycket kvar av dagen hoppas på en SOLIG fin dag då.
idag har jag mest bara slöat faktiskt o suttit ute på balkongen emellanåt korta stunder , jag har tvättat o diverse andra sysslor.
roger har varit borta på eftermiddagen följt med lillebror o hans familj o kollat på bilar medan jag varit hemma. oscar o anton har varit hemma emellanåt. inte mycket egen tid denna dag.
roger kom hem vid 19.30 o senare fick vi trevligt främmande ,tack för titten =)......gör om det snart igen.
tog en dusch o for i väg ut på byn ,mötte upp syrrans pojke som kom med tåget strax efter kl 22 o kort därefter kom syrran ner på station ,dem for hem till sig o vi for hem till oss.
jag har käkat två rostade mackor o precis druckit ur min sista kopp kaffe för den här dagen.
kvällens kenodragning gav mig en vinst på 10 kr.....jag väntar o längtar efter den stora vinsten ,när ska den egentligen komma?
nu håller det på att vara dax att jag lägger mig o sover så jag avslutar mitt inlägg med att säga god natt ,sov gott o dröm sött ...själv drömmer jag alltid söta drömmar....=)....

Inga kommentarer: