lördag 9 juni 2012

07.00

 kl 07.00  slog jag upp mina två blå. lördagmorgon ,jag känner mig ganska pigg o piggare blir jag när jag när som helst fått i mig lite kaffe. =)
här är det lugnt o tyst ,de andra sover. morgonstund har guld i mun ,ett ordspråk som enligt mig stämmer till fullo. njuter av att kunna starta dagen i lugn o ro ,inget stress för det förvärrar min redan hemska värk. eftersom det inte blir mindre värk när jag gnäller o tjatar om det så har jag slutat med det ,jag bara biter i hop o kämpar vidare i det tysta.
idag är en mulen dag än så länge inget regn ,kanske slipper vi regnet idag. =)......nångång på förmiddagen drar vi i väg på äventyr. hade tänkt om en sväng till luleå sen drar vi vidare mot en mindre byhåla =)......töre. där bor bla min mormor o sen så  har jag en hel del släkt där ,kan ibland vara kul att ses.
jag brukar fara ut o se mig omkring ,se om jag ser nån jag känner när jag ändå är där och idag blir det nog samma lika som vanligt. =)......
när vi kommer hem är inte bestämt.
ha en bra dag......

Inga kommentarer: