fredag 29 juni 2012

borta

...hela kvällen har vi varit borta hos kompisar ,fikat sett tv o surrat ,trevligt. kom hem för en stund sen och vad gör jag då?.....kryper upp i soffan med datorn framför mig ,skriver ner några rader medan jag funderar ,samlar mina tankar.........
inte blev det nå fiske i kväll =(......tur att vi inte hann dra i väg för det började regna tråkigt nog. kommer sommaren hit nå?....ja det känns som att detta blir en kall ,regnig sommar utan värme o sol. jag hoppas jag har fel och hoppas innerligt på att sommaren kommer inom kort.
ledig helg har jag och vad ska jag hitta på?........
upptäckte att jag hade lite snus o som en ängel gav DU  mig snus så att jag klarar mig till i morgon och då slapp jag hä mig ut i kvällen o köpa. du är guld värd , TACK.
nu är det lugnt o tyst här de andra har gått o lagt sig och snart gör jag nog detsamma.
i morgon är en ny dag med nya utmaningar.....sov så gott /ting

Inga kommentarer: