fredag 29 juni 2012

it's fredag

....GOMORRON ....fredag nu har jag vaknat o här uppstigen ,tog en lite sovmorgon o klev upp 06.25 =)....idag jobbar jag 8.00-12.00 och efter det så har jag HELG.....=)det är mulet o molnigt inte allt för varmt heller. =(....hade inte väderprognosen lovat fint väder i helgen?
vet inte riktigt vad vi ska hitta på att göra för kuligt i helgen ,men så  klart att nåt kul måste jag ju göra =)....när jag är ledig.
de andra sover än vilket inte är så förvånande dem har riktigt vänt på dygnet ,uppe sent o sover halva dagen.själv är jag uppe tidigt o jobbar varje dag =) på BÄSTA jobbet ever......
med mig vid datorn har jag min första kopp morgonkaffe ....det är bäst att jag dricker kaffet innan det kallnar
förspilld är all tid som ej förflöt med kärlek (källa : okänd)
 ...hej så länge....

Inga kommentarer: