onsdag 20 juni 2012

gomorron gomorron

vaken o uppstigen har jag nu placerat rumpan i sittläge i soffan och med mig har jag en kopp färskt morgonkaffe ,yummi =)......en molnig o mulen morgon ,inget regn i sikte och då får man ju iaf vara nöjd men jag vill se SOLEN ju........bäddade ner mig nångång några minuter efter kl 23 , mycket värk i mina axlar o armar gjorde det svårt att kunna somna ,jag låg o vred o vände på mig ganska länge innan jag till slut somnade. jag vaknade med samma värk ,men det är bara att bita ihop o kämpa som alltid.
idag kl 09.20 då har jag massage och efter det så vet jag inte vad jag ska hitta på ,det är min sista lediga dag ,hoppas nåt roligt händer =).....jag kan ju inte bara stå vid spisen o göra sysslor då jag är ledig........nu ska jag dricka mitt kaffe innan det kallnat alldeles......hej så länge

Inga kommentarer: