lördag 2 juni 2012

främmande o cruising

kvällen har varit helt klart godkänd. först mysigt främmande =) ,sen blev det en sväng ut o cruisade med en kompis i ösregnet. tråkigt pissväder ,synd när det är cruising på byn en gång per år. nog var det ju bilar men inte i närheten lika kul som förra året då var det mer folk ute i finvädret.
nåja efter en stund så gav vi oss o nu sitter jag hemma vid datorn. roger ser tv o oscar är o raggar med storebror ,hans tjej o kompisar.
trodde oscar hade kommit hem när vi kom hem ,men ingen oscar var ju här.....jaja han kommer sen när anton o dem drar från byn.
kvällen har som sagt varit helt okej ,mysig o snart ska jag nog bädda ner mig ,sova o drömma gott. tänker alltid på nåt fint då är det lättare att somna.=).....kvällens keno o lotto har jag inte kollat så kanske sitter jag här helt ovetandes om att jag har vunnit storkovan =)....vilken lycka om det kunde vara så.......livet skulle då bli helt perfekt , drömmar kunde jag förverkliga.
nä nu se lite tv o lyssna på regnet som öser ner. sov så himla gott o dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: