torsdag 28 juni 2012

massage ,vila o fiskekväll

å inget regn idag =)......det blev en fiskekväll.
idag slutade jag jobba vid 11 sen gick jag hem. roger o oscar for i väg till luleå för att göra några ärrenden. jag fick egen tid ,en skön avkopplande härlig stund sen var det dax att springa i väg på massage kl 14.20. efter massagen gick jag hem tog en dusch o la mig för att vila o slumrade en stund.
roger o oscar kom hem o kort därefter blev det en fisketur med en god vän.
vi åkte o löste fiskekort o tog oss till en lite tjärn ,såg ganska mysigt ut när vi kom men hujedamej miljontals mygg man blev ju nästan bortburen av alla mygg. jag tappade en öring så den här kvällen blev vi fisklösa o nästintill uppätna.
nåja vi kom oss ner på byn strax före kl 21 o när jag kom innanför dörren så blev det toabesök o in i duschen för att duscha , tvätta håret o raka mig lite. skönt att få känna sig åter fräsch.
anton o hanna har varit  hem en sväng. jag sitter o slappar i soffan framför datorn o ska nog snart se tv ,kanske äta en  macka. jag har glömt bort att äta mat idag , har bara fikat bullar o kakor o ätit godis INTE BRA.
idag har jag varit i kontakt med viasat , jag har varit kund där flera år o hade grubblat på om jag skulle säga upp abonnemanget el minska utbudet el nåt. efter att ha disskuterat med dem så hade jag fått ett special price o har fortsatt mitt abonnemang 24 månader till. nöjd över telefonsamtalet la jag på luren o jag är en nöjd viasatkund. =)......säger som ungarna när nåt är bra ,viasat äger.....=).....
kenodragningen har jag missat ikväll undrar om jag vunnit nåt. gårdagens lotto har jag inte rättat ,kanske rentav att jag blivit rik utan att veta om det =) , vilken känsla det skulle vara att en gång få bli rik......=)....nåja nu ska jag sluta surra.
sov så gott dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: