tisdag 12 juni 2012

jobb ,ränt ,bakat mm...

ja en dag där det har hänt en hel massa saker. kul att ha nåt att fördriva tiden med. sncka om att jag har hur mycket värk  som helst ikväll blir det att medicinera mig för att förhoppningsvis ta mig ur sängen o kunna röra mig.
jag har definitivt överarbetat denna dag med allt som jag gjort och jag lär mig aldrig att bromsa ,stanna upp o vila innan jag har alltför ont....hmmm....jag får skylla mig själv.
efter jobbet så var jag ute på byn med en kompis hon ville ha med mig som smakråd när hon skulle köpa kläder o skor. =).....sen blev det en sväng hem till henne för att dricka kaffe o surra en stund.
var hemma runt kl 14 då ställde jag mig vid spisen o tog tag i bakandet.
det blev några sorters fika =) ,en del av fikat har jag gett bort, det övriga har jag kvar. =)...det blir att ta med sig lite fika  till jobbet i morgon tror jag =).......
i kväll har jag vilat lite ,varit ut en sväng och snart blir det ut en sväng till ,vill inte sitta inomhus för det är ju faktiskt soligt väder ikväll =).....
ha en fin kväll .....

Inga kommentarer: