onsdag 6 juni 2012

nationaldag , bak o grejs

efter att ha varit slö på förmiddagen så drog jag ut för att lämna in kvällens lotto o keno ojag fick skjuts av roger så jag slapp gå i regnet.
hann in en sväng på ica i samma veva innan jag åter var hemma. rastlös som jag varit hela dagen så började jag grejja i köket o bakade o en stund senare var det dax att laga nån middag.....efter att ha tillbringat en lång stund i köket vid spisen så är det nu dax att slappa o dricka kaffe såhär efter den goda maten.
vad som händer sen i kväll har jag ingen susning om ,hoppas i alla fall  nåt kuligt händer.......
chokladkaka med en touch av kaffe

chokladprickig sockerkaka innehåller blockchoklad

vad passar bättre än kokt potatis,ägg o sill till middag en nationaldag? mumsigt gott =)
ha en fin kväll.....

Inga kommentarer: