tisdag 19 juni 2012

gomorron tisdag

är vaken o uppstigen ,hade ställt alarmet på 07.00 o klev upp när det startat. har sovit dåligt pga värk i kroppen i natt. det blir nog lite vila under dagen känns det som. det är mulet ute men inget regn än iaf.....håller bägge tummarna att vi slipper en dag till utan regn ,det är så mycket trevligare utan regn o mycket sol. =).....
endast jag är vaken ,har kokat en kopp kaffe o satt mig här framför datorn ,startat tvättmaskinen o tvn. det är det enda som surrar här nu. de andra sover. jag har en massagetid kl 09.20 idag o det är aldrig helt fel.
har jag inget annat att göra o tid o ork så kan det bli en del bakat idag annars vet jag inte riktigt vad jag skulle ha hittat på.  nu ska jag se tvnyheterna o dricka mitt kaffe ,ha en bra dag ....

Inga kommentarer: