lördag 9 juni 2012

på vift

riktigt hela den här dagen har jag varit på vift. vi drog i väg till luleå shoppade lite kläder till oscar ,det blev sådär en akut shopping inför skolavslutningen. men inte räckte det för jag köpte mig oxå själv lite =)....typ underkläder o några linnen tyckte jag att jag kunde behöva.
då vi var klar så drog vi vidare till byhålan töre för att hälsa på hos mormor där vi stannade ett par timmar o käkade innan vi for hem. var hemma strax efter kl 17 då tog jag mig en dusch sen blev det en stunds vila.
sen strax efter 19 for vi ut för att åka förbi en kompis,( krya på dig min vän) .....tiden rusade iväg och vi kom nyss hem. trevlig kväll med surr ,kaffe o film.
snart är det väl dax för mig att bädda ner mig för jag jobbar i morgon mellan kl 12-15.
det är ungefär så den här dagen har sett ut.
det är lite tunt med kommentarer så lämna gärna nån då o då .....sov så gott

Inga kommentarer: