tisdag 19 juni 2012

sista...

inlägget för i kväll ,solen lyser mellan molnen sådär helt plötsligt FINT.... jag har fått i mig lite kvällsfika sett lite av tv4 nyheterna o kollat kvällens kenodragning. ingen vinst ikväll igen ,men SNART hoppas jag på storkovan ,hur länge ska vi behöva vänta på den månntro? .....jag väntar o längtar på storkovan ger inte upp hoppet ännu.
ett citat som är sant :
rikedom är inte pengar utan
liv, kärlek
hälsa o glädje.
men pengar underlättar massor tänk så mycket man skulle kunna göra då, hur livet skulle kunna bli så mycket annorlunda så därför finns hoppet kvar hos mig att en dag få vinna o dela med mig till en god vän........
kvällsfika .en kopp te o en god macka
näää nu är det dax att sluta surra ,se lite tv o sen sova o drömma sött...../tingeling

Inga kommentarer: