fredag 1 juni 2012

frissan ,borta o lets dance

 när jag kom hem efter jobbet så blev det vila en stund ,sen var jag i gång med diverse sysslor  ,sen blev det en stunds lugn o skön  avkoppling  sen var  det var dax för mig att gå till frissan för lite fredagslyx. idag blev det hårtoning o som vanligt blev jag jättenöjd  med resultatet =).....min frissa är duktig . då jag var klar hos frissan gick jag hem för att då ta en dusch o bli fräsch  inför kvällen. när roger kom hem så fick han vila lite innan vi åkte bort en stund för att hälsa på ett par kompisar.....vi blev där längre än jag tänkt ,trevligt med kaffe ,fika, surr o lets dance finalen.
nu har jag sett resultatet o rätt personer vann årets lets dance ,anton hyssen (stavas det så)? han o hans danspartner  var värdiga vinnare. innan jag blev dumpad hemma så var vi förbi en sväng till ett garage. kvar hemma är jag nu   medan roger o oscar for upp till garaget.
är sååå rastlös ,vad ska jag nu göra?.....fint väder ute men tyvärr kallt i luften.känns som att det ännu är för tidigt att krypa ner under täcket när det är fredag o helg så jag blir nog vaken ett tag till ,men vill ha nåt att göra. =)........nu ska jag sluta surra så jag säger god natt ,sov gott o dröm sött......

Inga kommentarer: