onsdag 13 juni 2012

jobb , ränt o annat

idag har jag jobbat =).....sen gick jag hem för att vila o ha det skönt. sen var jag på benen igen ,tog en dusch fixade till mig o gick iväg ut på byn (på jobbet en sväng) , lämnade in keno o lottot. efter ett tag så gick jag hem igen o då började jag med dagens middag. medan jag höll på med middagen så rullade jag ett gäng chokladbollar. =)....
efter middagen så blev det en stunds vila o jag somnade i soffan o sov nästan en timme. inte så konstigft med tanke på att jag sovit så dåligt under natten pga värk.
jag har fortfarande ganska mycket värk ,men som alltid är det bara att bita ihop o kämpa.
när roger kom hem o hade ätit så for vi i väg till garaget för att han skulle hjälpa en kompis o jag hade med mig fika som jag bjöd på. =).....
en fin kväll ute soligt o varmt ,sommaren har kommit ,hoppas den stannar länge nu. =).....
när dem var klar i garaget så blev jag dumpad hemma medan dem åkte upp till garaget. jag diskade o plockade undan sen gick jag ut för att handla ,varmt o skönt att ta en promenad.
när jag senare kom hem så ställde jag mig vid spisen för att grädda en citronkaka. efter dte så har jag mest slöat o däremellan tagit en dusch. klockan har riktigt sprungit i väg o den har blivit mycket så det är väl dax att jag lägger mig o sover för att orka kliva upp i morgon när alarmet startar kl 05.00.
dagens middag: ris o köttgryta smaksatt med bla cremebonjour gräslök (mjukost) o annat smått o gott
kvällens lotto har jag inte kollat inte hller kvällens keno ,skulle inte va helt fel att vinna en storvinst nu......nu säger jag sov så gott dröm sött

Inga kommentarer: