torsdag 14 juni 2012

första soliga morgon

gomorron härligt att vakna upp till en solig o varm morgon. mätarn i köksförnstret visade för en stund sen 17.3 grader så varmt har det inte varit nån morgon än denna sommar. =)......
stängde av alarmet när det startade 05.00 såå trött somnade jag om o vaknade 05.50....lite stressad men jag hinner nog ändå vara på jobbet  strax innan 07.00.
roger har farit på jobbet o anton som sovit hemma i natt har vaknat utan att jag behövt väcka honom (helt otroligt ) han åker snart oxå på jobbet. och innan jag går så väcker jag en troligen sömnig oscar.
nu sitter jag här vid datorn med min kopp kaffe tvn surrar på tv4 nyheterna.
märker att jag börjar se sämre o sämre , det är oroväckande. kanske dax att beställa en synundersökning innan jag är helt utan syn.
nu ska jag dricka kaffe....
ha en fin dag i solen.....=)

Inga kommentarer: