fredag 1 juni 2012

så är det..

...ÄNTLIGEN fredag ,det känns inte helt fel med tanke på hur trött jag varit varje morgon i ett par dagar. jag har svårt att somna om kvällarna oär väldigt trött på morgnarna. bäddade ner mig i gårkväll strax efter 23 ,då hade anton precis kommit hem.
i morgon tar jag nog sovmorgon o kliver inte upp förrän jag vaknar.
men nu är det fredag o arbetsdag. jag vkanade av alarmet ,slumrade lite till kl 05.20 o klev upp, så trött o så mycket värk. det är bara att bita ihop o göra det som ska göras , snart har jag ju helg.
i eftermiddag blir det en stunds lyx hos frissan kl 15 för att fixa håret. =) KULIGT KULIGT.....
det ser ut att vara fint väder ,men det är kallt.....när kommer den efterlängtade värmen?.... anton tar sommarlov nångång i nästa vecka ,vet inte riktigt vilken dag han har gjort sina lektioner på skolan o oscar har två veckor kvar till han tar sommarlov.
snart är det dax att väcka anton då han ska i väg o jobba idag o precis innan jag knatar i väg på jobbet ska oscar väckas. snacka om trötta pojkar jag har , dem vill ju bara sova. dem brås nog mycket på sin far.
nu ska jag sluta surra o dricka mitt morgonkaffe....ha en bra dag.......


Inga kommentarer: