onsdag 6 juni 2012

efter midnatt

...och här är jag. kommit hem för ett tag sen på bra humör =).....tjejkväll med stora bokstäver denna kväll. vi hat tillbringat en kväll hos en kompis jag o två tjejer till och min son. dem lyckades få i mig alkoholhaltiga drycker....högst märkligt för annars i vanliga fall intar jag icke alkoholhaltiga drycker. nåväl en trevlig kväll med kärringsurr och jag drack lite (behöver inga stora mängder) lullig o glad blev jag.
jag hade ordnat skjuts hem o kunde slappna av. sådär runt 23 tiden kom så min skjuts och jag for hem. nu sitter jag ensam uppe vid datorn de andra har bäddat ner sig och då jag surrat färdigt här så gör jag detsamma ,drar täcket över huvudet o sover.
tusen tack för skjutsen hem ikväll bästa vännen min. =)...... gör som jag , sov så gott dröm sött

Inga kommentarer: