fredag 22 juni 2012

midsommaraftonsmorgonen

....gomorron midsommarafton 2012 en solig o fin morgon ,klarblå himmel o på mätaren i solen står det +18 grader och det ser inte ut att blåsa i träden. kan bli en kanoners dag vädermässigt. =) ,LOVELY.
la mig under täcket runt midnatt o efter nåt tag somnade jag. vaknade vid klockan 06.00 men klev inte upp slumrade lite o då alarmet startade 07.00 klev jag iaf upp. är klädd o nästintill klar för en dag på jobbet.
idag har vi extra öppet på handplockat kl 10-13 så gör ni ett besök dit så träffar ni mig o min kollega som ska jobba idag.
vad jag ska göra sen efter jobbet ..hmm.....titta förbi hos en kompis sen blir det väl hem o laga mat ikväll får vi väl hitta på nåt kuligt. nu ska jag dricka mitt morgonkaffe.....ha det bäst alla midsommarfirare

Inga kommentarer: