tisdag 5 juni 2012

innnedag

ledig dagen blev en dag inomhus mellan dessa fyra väggar. har slöat o haft det lugnt o skönt.
skulle kunna sova hur länge som helst. i natt har jag sovit bra men natten innan blev minimalt med sömn ,sömnbrist har jag nog ,tror jag då i alla fall.
har hängt/vikit tvätt ,tvättat kläder så helt sysslolös har jag ju inte varit hela dagen.jag har oxå pratat en hel del i telefonen ,kul att höra av kompisar ,bara det gör mig mer glad. mina grubblerier glöms bort iaf för en stund=).....
oscar är ute o cyklar med en kompis så jag ringde han för att skicka han o handla lök till dagens middag. nu har jag löken hemma på bänken o snart är det dax att laga lite mat.
efter det tror jag tar en dusch igen......ikväll blir det att ränna lite och  ska även  förbi en kompis senare ikväll då blir det kärringsurr =).......ha en bra dag

Inga kommentarer: