tisdag 26 juni 2012

tisdag gomorron

gomorron uppstigen o vaken. alarmet startade kl 05.20 å jisses vad trött jag var och är......tänk att få sova en strukko till =)......känns lite orättvist att de andra snarkar o sover när jag måste kliva upp , men det är ju så ,bara bita ihop o kämpa.........sova får jag göra en annan gång om än det inte blir just nu men  så småningom när tillfälle ges.
liksom i går morse så är det en mulen morgon o liksom i går hoppas jag det blir en dag utan regn. =)......
få se vad som händer denna dag =)......först blir det att jobba mina fyra timmar på bästa jobbet ever......mellan 7-11......sen får jag se.......
det är tunt med kommentarer det skulle verkligen glädja mig om ni lämnade ett avtryck efter er här.
ett citat : kärlek o hosta kan inte dölja.....ha en fin dag......

Inga kommentarer: