onsdag 20 juni 2012

då var..

jag här igen.......timmarna har sprungit i väg idag. har pysslat med lite av varje på förmiddagen. hade tid för massage kl 09.20 ....behagligt ,men fortfarande megasuper mycket värk.
jag tog en prommis både dit o hem ,när jag kom hem så blev det en dusch ,vips så var jag fräsch o kunde fortsätta med dagens aktiviteter. =).....
vi for ut på byn för att göra några ärrenden , fick mig ett par pinewood byxor som jag så länge velat ha. bra o fina fiskar o arbetsbyxor. därefter åkte vi på ica för att handla mat inför helgen ,lagomt mycket ,hungriga behöver vi då inte vara.=).....därefter åkte vi hem. packade upp maten o sen intog jag ryggläge för en stunds vila o en kopp kaffe.
telefonen ringde o vi for i väg till en kompis garage. jag bjöd på kaffe o fika medan dem fixade o trixade. timmarna rusade i väg. vi tog en matpaus o blev bjudna på grillmat ,tack för den goda maten=).sen for vi åter till garaget o när klockan var så där strax före 18 så for vi hem.
tog en dusch o därefter åkte vi bort en sväng. jag ville fiska men hann inte med det ikväll för det började regna o har regnat rejält mycket under kvällen.
hoppas morgondagen o resten av den här helgens väder blir kanon för jag vill ju fiska.
imorgon är det jobb mellan ca 09.30-13.30.....klockan är snart dax för mig att sova för att inte vara alltför trött i morgonbitti när alarmet startar.
ikväll onsdag o jag har spelat både lotto o keno. kenot gav mig en vinst på 15 kr ,lottot har jag ännu inte kollat ,det gör jag sen när jag lämnar in kupongen på kiosken. =)......
tror jag ska sluta surra o bädda ner mig .....sov så gott....

Inga kommentarer: