söndag 1 juni 2008

regnig söndagmorgon


gomorron har vaknat för en stund sen.klockan är 8.30. har mycket värk i dag , måste slå av på takten och vila mer.det regnar ute och det är tråkigt , hade ju tänkt sola idag ,hela dan. behöver storstäda och rensa bort skrot i sovstugan ,kanske börjar med det idag. om bara värken ville släppa....
det är tyst i huset ,alla de andra sover. jag får ha datorn för mig själv...haha...
nice få en kommentar anonym.nåt att göra har du väl jämt ,rastlös som du är....haha...du har väl fullt upp i veckan och hinner väl knappt till ditt ordinarie jobb nå. hoppas vi syns innan jag är ledig tors . fredag är vi alla ledig det innebär att jag får en långhelg på 4 dagar,då får det gärna vara fint väder.
jag måste ta medicin så att värken lindras lite. brygga en kanna kaffe för jag blir nog inte bjuden kaffe på sängen .....haha....ha det gott/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej synd du har klivit upp annars hadde jag kunna koka kaffe på sängen ha ha ja tråkigt väder men vi behöver det friskare luft nog tror jag vi syns innan torsdag onsdag blir nog en jobbar dag kanske bärgar hela tisdag låter det som men vi får se jag sparar du vet he he