torsdag 5 juni 2008

06.00


gomorron....ja klockan är bara 06.00 och jag har varit vaken nästan en timme. spelar ingen roll att jag hade sovmorgon en timme längre idag jag vaknar ändå alltid tidigt....haha....vilken dag 8.5 grader varmt när jag tittade på mätarn i skuggan 05.20.jag sitter här vid datorn med en mugg kaffe , det är tyst i huset pojkarna sover ,men om en halvtimme ska jag väcka dem.roger är ute i garaget. han har tänkt åka till soptippen med sopor nu på morgon och ville låna min bil , han är för rädd om sin egen bil och vill inte lasta skräp i den....
anton har examen på forum klockan 09.00 på forum och måste va där 08.45. oscar ska va i kyrkan klockan 14 .jag ska snart väcka pojkarna och göra mig i ordning.
roger antar ditt erbjudande L, om att fiska nästa helg , han ska bara fixa motorn (han pratade om nån kran som behövde lagas.).nu måste jag göra nytta ,hör av mig senare /kram

Inga kommentarer: