söndag 8 juni 2008

nalle puh



.....ojoj.....vad otäckt ni måste va försiktiga jag vill ju inte missta min kompis. som du hört har vi oxå nalle puh nära hemma ,men har än inte varit så nära att han visslat. har varit ute en stund men det är inte så varmt som det varit tidigare i veckan...snyft. jag känner mig frusen ,bara jag inte åker på nån förkylning nu när det närmar sig semestern.
vi ska skjutsa ner lilleman till anton ,han vill vara med storebror nån dag ,eftersom anton inte är hemma så mycket så träffas dem sällan ,dem hinner därför sällan bråka och slåss....haha...det kan va en fördel.
idag har jag spelat keno ,det var längesen jag spelade keno , nu hoppas jag på en vinst det kan behövas då det går mer pengar under sommarn. jag har planer på att köpa mig en ny bärbar dator för anton vill överta min gamla. nu ska jag sluta surra och göra lite nytta....tror jag..../kramiz

1 kommentar:

Anonym sa...

okej jag har en febertermometer jag kan komma o ta feber på dej det är en gammal en då vet du hur man tar feber ha ha