söndag 29 juni 2008

vilken fin morgon


solen lyser och det är riktigt varmt ute ,lite blåst. klev upp 9.30 otroligt vad länge jag har börjat sova. har legat för länge för jag har ordentligt med värk idag.
idag ska jag sitta ute i min solstol , läsa och må gott. roger och oscar sover och klockan är 10 ,riktiga sjusovare...haha. anton är och jobbar. demfor i väg och fiskade i går kväll ,kom hem med ett trettiotal aborrar till snuttan. ångrar att inte jag va med för det är kul när det "nappar". kanske det blir fiske idag. roger är förkyld ,det är jag med men inte farligt mycket ,ont i halsen. oscar är inte lika förkyld än. jag har fått i mig en mugg kaffe snart ska jag gå ut i solen och njuta....haha. ha en fin dag i solen/tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting nu är klockan 21 33 har legat vid polen sen tio imorse är röd som en kräfta känner mej småsjuk annars är allt bra hoppas ni också har haft en fin dag vi behöver det för att orka med vintern får se när vi fiskar skulle va jättekul hör av mej sen