onsdag 4 juni 2008

fullt upp




nu sitter jag äntligen ner på rumpan klockan har blivit 21.20. det har varit kanonvarmt o skönt hela dagen och jag har njutit ,idag har varit en helt okej dag ,trots att det har varit fullt upp.
i morgon är det examen för pojkarna och både jag o roger är lediga för att följa med pojkarna.
sen jag kom hem har jag varit hur trött som helst och funderade ett tag på hur jag skulle orka hålla mig vaken....haha...än så länge är jag vaken ,efter en dusch blev jag lite piggare. jag har diskat , plockat undan tvättat o hängt tvätt ,strykit kläder till morgondagen mm.
innan vi for hem från byn ,var jag o handlade lite bl a ett par shorts till anton (för varmt med jeans i morgon). köpte 2 fina rosor i kruka och lite mat då jag ändå var i närheten av ica...haha...
rosorna har jag planterat ute i större krukor. måste köpa fler rosor i morgon för dem va så fina.
hoppas du inte smält bort i värmen ikväll L ...haha...som du nog förstår smälter jag inte bort p g a värmen , jag gillar värme i hög temperatur...haha...hoppas din dag har varit okej .nu är det nog bäst att jag kryper ner i sängen ,ha det gott så hörs vi /tingeling

Inga kommentarer: