söndag 1 juni 2008

första juni


nu är det kväll 20.40 och jag har" gjort kväll". sovstugan är nästintill klar för att flyttas in i.
ska bara bädda sängarna och bära ut tv o dekoder ,det blir någon gång i veckan.började städa och rensa 12 i dag och höll på till 19. jag hade lovat bjuda oscar på en mjukglass så vi åkte ner för att handla lite bl a snus och mjukglass. känner mig ganska knäckt och har värk så resten av kvällen ska jag slappa framför tvn och inte göra nåt annat. jag har knappt hunnit se tv i helgen ,har haft en riktig städhelg...haha... jag har svårt att skjuta upp saker till en annan dag , kommer jag på att jag ska göra nåt vill jag göra det fortast möjligt. till helgen ska vi sätta fram lusthuset och efter det kan jag ta det lite lugnt ...tror jag......haha.
oscar har lagt sig och anton har kommit hem för en stund sen, han är här och surrar....haha roger är ute och tvättar av bilen sin.
det är lugnt och tyst. anonym du har inte sagt nåt om bilbingon du skulle på idag ,vann du nått eller? ha en bra kväll /tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej igen nä det blev ingen vinst idag har haft huvudvärk hela dan tungt kanske vinner nå på onsdag ha ha tala om första pris det finaste det blir säkert en bärgning imorrn när jag ä ledig träffa kjell o hans fru på bingon sov gott hör av mej imorrn