måndag 30 juni 2008

slöardag





vilket pissväder idag ,har inte gjort så mycket idag. ...tråkigt. middag har jag lagat så klart ,diskat och plockat. läst min bok det har jag medan lilleman har suttit vid datorn. han tröttnade på att sitta framför datorn vi plockade fram uno och spelade då en stund innan jag började med middagen som idag blev kokt färsk potatis ,köttfärsbiffar , sås och stuvade morötter. nu är klockan 19.55 och det ser ut att klarna upp hoppas det blir finväder i morgon.
tack för din kommentar anonym ,jaha...finns det sånt du orkar med i det här tråkiga vädret?....haha...det är bra att du orkar med nåt mellan alla bärgningar.det är klart , trevliga saker orkar man alltid med oavsett om det är bra eller dåligt väder ,frisk eller sjuk....haha...när vilar du egentligen? ta hand om dig. hörs sen/ting

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej igen vad fin bild av dej nä jag vilar aldrig det är när jag fiskar jag vilar mej få se imorrn om det blir nå läge för fiske ?

Anonym sa...

hej igen ligger du o sover eller har du roligt kl är nu 22 05 kvällen är lång