måndag 23 juni 2008

storforsen






på morgon for vi till storforsen för att pappas kvinna skulle få se vad fint det är där. vi gick runt och kollade forsen och givetvis fotograferade vi lite oxå. tur med vädret hade vi verkligen.när vi kom tillbaka till bilen var det skönt att få sätta sig och vila. när vi sen kom ner på byn gick vi och handlade för som vanligt var vissa matvaror slut. pappa köpte så att han kunde göra en god middag. färsk potatis och köttgryta. otroligt god middag idag. lillasyster min var förbi med minsta flickan och hälsade på ikväll ,sen kom rogers bror ,vi har haft riktigt fullt hus i kväll....haha...men så blir det för många vill hinna träffa gubben medan han är här.
klockan är 23 , nu har alla utom roger och jag lagt oss. han är nere medan jag sitter en stund framför datorn min som varit upptagen av pojkarna hela kvällen. regnat har det gjort ikväll ,det ser ut att kunna bli mer regn och eventuellt åska i natt.
jag blev glad att höra av dig idag L ,för nu vet jag att du lever....haha...hoppas allt e bra med dig. jag har fullt upp med att ha sovfrämman som huserar i sovstugan , men det är kul...haha...ha det bäst söta drömmar hörs snart/kram ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej titta just på bilder av era björnar i bergträsk hos britta dom ser söta ut klockan är nu 8 20 tisdag morgon dom är ju bara 60meter från huset