måndag 30 juni 2008

tråkigt väder ....


vaknade 04.15 lyckades somna om igen vid 07.00. telefon väckte mig 09.55. det var då dax att kliva ur sängen.jag trodde verkligen att det skulle va bättre väder idag än vad det är. regn och tråkigt inomhusväder. mer soldagar vill jag ha....haha...pojkarna kom hem med 12 mindre aborrar i går kväll ,snutta mat det är bra. fisken var inte riktigt på taget,det kan bero på att det var en så varm dag i går.vad jag och oscar ska hitta på idag vet jag inte ,men det blir till att hålla sig inomhus i alla fall. det är slöarväder....funderar på att läsa min bok en stund och fördriva tiden. tittar ut och ser att regnet det öser ner.... du har väl inte tänkt bli sjuk anonym, hoppas du känner dig bättre idag. man kan känna sig lite frusen om man varit i varm sol och bränt sig. sköt om dig , ha det bäst /kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej bruden nä jag ä lite piggare idag det blev nog för mycket sol igår idag har vi bärgat mycke först granträsk sen piteå sen nattberg kl ä nu 15 30 får se om det blir nå mer idag hadde ju tänkt hinna fiska lite idag he he får väl se ikväll om vädret tillåter man blir så lat i detta väder det finns bara en sak jag orkar hör av nej sen