tisdag 24 juni 2008

22.50



...och här sitter jag nu med fingrarna på tangentbordet.jag var ut till sovstugan tidigare och döm om min förvåning det hade slutat regna...haha....det kanske blir finväder snart. ikväll har jag slappat, måste dra ner på tempot värken vill ju aldrig släppa.
ja nog har jag det väl bra ,lite långtråkigt blir det att gå här hemma, jag och oscar.tur att oscar surrar mycket annars skulle det va så tyst. måste hitta på nåt att fördriva tiden med. jag har ju min bil så vi tar ju oss ut i alla fall ,bara vädret skulle va bättre. ja vi måste ses snart innan jag glömmer hur du ser ut och så vill jag surra bort en stund ......haha....du verkar ha riktigt fullt upp med bärgningar ,hoppas den funkar bra nu då. och du fortsätt lämna kommentarer, annars .......haha......pappa och hon har lagt sig eftersom dem ska köra långt i morgon. roger är nere i köket och pojkarna sover. endast tvn surrar i sovrummet. nu ska jag kolla in tradera . sov så gott ,söta drömmar/kram

Inga kommentarer: