onsdag 25 juni 2008

onsdag kväll 22.30



regn och åter regn det har bara öst ner och kallt är det. vart är sommarvärmen det kan man ju undra. efter jag lagat middag (köttfärssås och bandspaghetti) så la mig för att vila , för att få värken att släppa , bättre kändes det i alla fall efter jag vilat. roger kom hem utan mjölk.
och då tyckte jag det var lika bra att jag åkte iväg för att handla och samtidigt komma ut en stund ...lite miljöombyte är alltid bra....haha.... jag åkte förbi en kompis en stund innan jag handlade . pojkarna kom ner på byn med roger och anton följde mig och handla ,för han ville ha en tidning. sen åkte vi hemåt och vid 21 var vi hemma. nu har pojakrna gått ut i sovstugan ,roger käkar mackor nere i köket och jag sitter vid datorn. jag har både duschat och ätit te och skorpor. jag ska snart krypa ner undertäcket med min bok. ha det bäst /ting

Inga kommentarer: