måndag 16 juni 2008

regnig morgon








vaknade och klev upp strax efter 5 i morse gjorde mig klar ,väckte de andra. sen bar det av till fritte och jobbet mitt...tråkigt väder denna dag , regn och inte så varmt.himlen är ganska mörkblå , passar på att blogga nu om det börjar mullra i kväll för då kan jag inte ha datorn i gång. dagen har varit bra ,inte alltför mycket jobb. har käkat lunch på grillen idag.
nu är det tyst i huset roger har somnat och lilleman har gått till sovstugan jag antar att han tar det lugnt i fåtöljen framför tvn ,där trivs han...haha..jag har lagat mat och startat tvättmaskinen ,ska ta itu med disken lite senare. i går kväll hade vi främmande ,tack för titten L och B ,alltid kul då ni kommer förbi på fika. sen på kvällen åkte vi ut med båten och fiskade lite jag roger och lilleman. vi plockade med oss flera abborrar, bra mat till snuttan. du skulle vart med och fiskat L ,napp hela tiden då är det hur kul som helst...haha...hoppas du har tid över för fiske på din semester, vore kul att få fiska med dig nångång L.
en dag mindre att jobba ,nedräkningen inför semestern har börjat...haha...3 dagar kvar....
om vädret tillåter återkommer jag med några rader senare. ha det gott/ting

Inga kommentarer: