tisdag 24 juni 2008

regn hela dagen





nu är klockan strax efter halv sex och det har regnat hela dagen. inomhus har vi varit , förrutom då vi åkte ner på byn för att köpa lite mjölk. sen ville gubben hem,inte hade han tid att göra annat på byn...haha..... jag har kokat palt ,gräddat en mjuk pepparkaka och bakat kardemumma bullar. under tiden har pappa och hans kvinna vilat inför hemfärden som blir i morgonbitti tidigt. nu är han rastlös och vill hem. dem har åkt ner till hans bror för att hälsa på. jag ska nu bara vila och må gott resten av kvällen för jag har hållit i gång med allt möjligt idag. jag längtar till solen tittar fram så att man kan va ute ,utan att bli dyngsur.
gott att höra av dig idag L. jag längtar till det blir fiske.hoppas det blir uppehåll nån dag så vi hinner fiska innan du drar på semester.lämna gärna kommentarer då du kollar min blogg du vet att det gillar jag.....haha....
roger och oscar är ute och försöker skruva i hop fyrisen det är lugnt och skönt här jag har tänkt lägga mig och läsa min bok en stund. hörs senare/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej bruden jag har bärgat till nu en krock vid piteåbron sen en singelolycka manjärv sen en stulen bil på byn nu är kl 21 30 nu blir det slöa resten av kvällen hoppas du har det bra så ses vi snart