torsdag 19 juni 2008

midnatt


ja det är midnatt och jag är vaken...haha....trött så ini vassen. jag har jobbat sista timmarna ikväll och nu har min semester startat...känns ganska bra faktiskt.jag klev upp 05.15 i morse höll på att klä på mig då jag hörde en biltuta ,pappa och hans kvinna kom 05.20 han är helt makalös ...haha...dem överraskade oss verkligen. dem kommer att stanna en vecka om inte gubben får lappsjuka....haha... när jag kom från jobbet ikväll var det flera bilar som stannat efter vägen för att det var björnar i närheten. jag skyndade mig hem för att hämta de andra för att dem skulle få se björn. jag lyckades inte se men pappa såg en av ungarna ,tydligen var det tre ungar och en mamma. detta utspelades ca 4 km från vårt hem. nåväl vi åkte tillbax hem där höll roger på att grilla hamburgare åt oss. vi har suttit ute i lusthuset ,käkat och surrat ,nu har dem andra krypit ner i sängarna medan jag knapprar på tangenterna. jag ska snart krypa ner under mitt täcke och sova, för dagen har varit lång. ha det gott /kram

Inga kommentarer: