fredag 27 juni 2008

17.40


...har klockan hunnit bli. inte läste jag min bok ,men däremot kröp jag ner under filten och somnade...haha...är hur trött som helst. oscar gick till sovstugan och kollade på tv medan jag sov en stund . roger kom hem och jag vaknade ,han bryggde kaffe och bjöd mig på en mugg ,min första mugg denna dag klockan 15. jag klev upp och ställde mig vid spisen för att baka ,en sverigekaka och chokladbollar medan roger o oscar åkte ner på byn för att oscar skulle handla ett nytt styre till sin nya cykel. nu har dem kommit hem och roger ska snart starta grillen ute. vi ska grilla korv och äta potatissallad ikväll. enkel snabb mat. jag har gått och blivit förkyld och känner mig inte riktigt bra i halsen , inte alls kul.
anton är o jobbar ,han borde komma hem snart. ska kolla tradera lite ,hörs /ting

Inga kommentarer: