söndag 8 juni 2008

söndag 8.50



vaknade för en timme sen med värk i min kropp.klev ur sängen på en gång , för att ta medicin .har bryggt en kanna kaffe och sitter nu här. anton är påväg att fara till bonden. oscar och roger sover än. det är tyst .idag ser du ut att bli varmare ute ,lite blåst men det kan nog bli en solardag (hoppas jag ).min bror ,oscar och roger kom hem med flera abborrar och gäddor i går kväll. när dem vittja mjärden fanns där en stor abborre och en stor gädda ,de andra fiskarna dem fickupp var på mete från båten.undrar om du fick nån fisk igår då L. jag har startat en tvätt ,bra då man kan hänga ut tvätt. planer för dagen , att va ute i solen så klart ,tvätta kläder ,alltså det blir en dag hemma. måste vila lite för att orka med en ny arbetsvecka. skulle va kul att köpa och plantera nån blomma idag men får se om jag orkar åka ner på byn nåt....haha....
ska se nyhetsmorgon och dricka mer kaffe ,återkommer senare under dagen /kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ja jag fick två st o robin en jag va hemma kring 22 00 igår då åt vi ha ha robin o jonas for iväg efter dom kom hem halv fyra imorse du skulle ha följt med oss