fredag 6 juni 2008

tidig morgon




...vaknade för en stund sen 06.10 ,kunde inte sova mer p g a värk. det var inte annat göra än att ta sig ur sängen.det är tyst i huset , pojkarna sover ute i sovstugan.
jag somnade framför tvn i går strax efter 21 ,med kläderna på , vaknade två timmar senare ,då kröp jag ner under täcket och fortsatte sova....haha.
pojkarna va iväg och fiskade hela kvällen.
tittar ut genom fönstret och ser att det blåser lite ute ,men det är relativt varmt (14). kan tro och jag hoppas det blir en solig och fin dag ,hade tänkt sola o må gott men oxå försöka orka med hjälp av anton o roger att få lusthuset på plats.
har hämtat en mugg kaffe ,det smakar bra kanske piggnar till lite....haha.
hmm...sitter här och funderar på vad jag ska hitta på den här tiden på dygnet ,städa skulle jag behöva men då lär ju inte värken släppa , lika bra att vila på morgontimmarna. ska se om jag hittar nåt att se på tvn. jag tror du smält bort L för du är helt tyst ,hör inte ett ord från dig....haha..../tingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ting jag drömmer ju du vet det är därför jag är så tyst blir kul att se hur lusthuset ser ut har varit som i trans sen i onsdags vet inte vad det beror på annars ä allt bra här hör av mej ikväll

Anonym sa...

hej kom hem nu från dagens bärgningar kl är 1600 nu pust