fredag 13 juni 2008

fredag kväll kl. 23.40


...dagen startade 05.00 i morse. jag gjorde mig i ordning och väckte oscar sen bar det av till fritte och jobbet, en helt vanlig dag. dagen har varit inte fullt så mycket jobb, skönt med en lugnare dag. jag stämplade ut 16.00. åkte hem för att städa lite ,det behövdes verkligen ...haha....jag skurade av golv i kök o hall ,diskade o plockade undan. däremellan gick min mobiltelefon varm....flera ringde efter varann......haha. jag hann ta en dusch och sen åkte vi bort,jag följde med och lämnade båten i träsket där dem ska fiska i morgon ,roger ,L och R. vi sprang in för att handla lite för att jag ska skicka med fika så dem inte behöver sitta i båten med kurrande magar,medan dem fiskar.
vi svängde förbi våra grannar på berget för att surra lite och dricka en kopp kaffe där blev vi ett bra tag...haha.. väl hemma igen 22.10 så var dte dax för lilleman att gå och lägga sig ,jag kämpar för att hålla ögonen öppna ,jag är hur trött som helst och längtar att få krypa ner i sängen. jag har köpt en ny bok i kväll ,kanske orkar jag läsa nån sida innan jag somnar ..haha...sov så gott ,söta drömmar /kram ting

Inga kommentarer: