torsdag 12 juni 2008

torsdag 19.00




...nu är klockan 19 , jag har diskat och plockat undan efter middagen som idag blev palt (köpes).
jag känner mig trött och kommer förmodlingen att somna tidigt ikväll. i går kväll var vi bort en stund och hälsade på ett par kompisar som fiskade vid en tjärn och där var det verkligen mysigt... far gärna dit nån fler gång. klockan hann bli 21 innan vi var hemma och trött som jag var slutade jag ut att blogga. jag fick bara drygt en timmes sömn natten till onsdag p g a värk. jag var i alla fall och jobbade hela dagen ,hade tid hos sjukgymnasten och efter det kände jag mig som ny ....haha höll i gång till strax före 22 i går kväll. idag har vi haft ganska mycket att städa men det har gått bra i alla fall. nu sitter jag här vid datorn en stund för att vila lite innan jag ska ta reda på tvätten. oscar är hemma ,roger sover och anton är borta ,det är lugna gatan.
hoppas du har god fiskelycka i kväll då du ska o fiska L. jag hoppas du mms:ar bild till mig på fiskarna du tar upp...haha. och du ,L sov några timmar så du orkar jobba i morgon....det kan bli en tuff dag....haha. ha en fin kväll /kram

Inga kommentarer: