tisdag 17 juni 2008

åska o regn


klev upp och gjorde allt det vanliga en vardag morgon. åkte ner på byn lämnade lilleman på fritte och vidare till mitt jobb. idag har det varit en fullspäckad dag ,mycket städning. jag har varit till sjukgymnasten ,det behövde jag verkligen. som vanligt kände jag mig bättre ,mjukare i kroppen. nu orkar jag jobba 2 dagar till innan jag tar semester....haha...känns inte helt fel med semester fastän jag önskat att ha senare semester.det har både regnat mycket och åskan har mullrat kraftigt. detta åskoväder förstörde inte nåt hemma hos oss , som det brukar göra nångång per år .
har varit ute och letat snuttan ,hon har varit borta ett dygn och jag hade hunnit bli orolig , efter en stunds letande fann jag henne en bit hemifrån ,lilleman bar hem henne och vi gav henne mat ,sen ville hon ut igen.tidigare i kväll mullrade åskan ,men nu är det soligt ute och jag kan sitta vid datorn en stund innan jag ska krypa ner i sängen med min bok i handen. klockan är 21.40 ,snart dax att stänga av datorn...haha... jag måste va utvilad för att orka med morgondagen den kan bli tuff....haha. jag känner mig en aning sömnig så jag avslutar här. söta drömmar /tingeling

Inga kommentarer: